czwartek, 24 sierpnia 2017

Jakie lenistwo

Moje lenistwo z każdym pomysłem zostaje bardziej przyćmione. Może niedługo będę pytała ludzi co to w ogóle jest, hehe. Wciąż ćwiczę rano kilka minut, doszłam wczoraj do trzynastu. Wiem, że to nie jest jakiś super wyczyn, ale liczy się nawyk!
Poza tym powtórzyłam wczoraj 7 kroków i zdziwiło mnie, że koło życia wygląda teraz inaczej niż tydzień temu. Właściwie niewiele się niby zmieniło, jednak zmieniło się moje postrzeganie pewnych rzeczy. Na pewno ubyło mi relaksu i wiem, że muszę nad tym popracować, aby w wolne dni naprawdę się relaksować zamiast wypełniać zaległe zadania ;)

Postanowiłam co tydzień wpisywać do planu tygodniowego te 7 kroków, bo bardzo rozjaśniają to, po co robię to co robię, rozjaśniają wizję przyszłości i uświadamiają pracę, jaka jest do zrobienia. Dają też poczucie, że zmiana życia na takie, jakiego pragnę jest możliwa!

1 komentarz:

  1. Teraz oprocz 7 krokow wypelniam tez Dziennik Coachingowy. Dziekuje, Kamila ;) http://rowinskabusinesscoaching.com/aff/alfa/sklep/dziennik-coachingowy-365-pyta-od-twojego-coacha/

    OdpowiedzUsuń